. . . و تو قوی تر باش!

. . . و تو قوی تر باش!

سوگند به مهربانی
که مهربانی ست که می ماند
و دیگر هیچ!

دسته بندی نوشته ها
تازه ترین نوشته ها
تازه ترین دیدگاه ها

زندگی درد قشنگی ست که جریان دارد

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۸ ب.ظ

تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد

زندگی درد قشنگیست که جریان دارد


زندگی درد قشنگیست ، بجز شب هایش!

که بدون تو فقط خوابِ پریشان دارد


یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند! 

کار خیر است اگر این شهر، مسلمان دارد !


خواب بد دیده ام ای کاش خدا خیر کند

خواب دیدم که تو رفتی، بدنم جان دارد!


شیخ و من هر دو طلبکار بهشتیم ولی

من به تو ، او به نماز خودش ایمان دارد


اینکه یک روز مهندس برود در پی شعر

سر و سریست که با موی پریشان دارد


"من از آن روز که در بند توأم" فهمیدم

زندگی درد قشنگیست که جریان دارد


علی صفری


دیدگاه ها  (۲)

خیلی قشنگ بود😍
زدی تو خط شعر ((:
فاز چیه؟ :دی

پاسخ:
آره دیگه 
شعر خوبه. قشنگ بودن گفتم اینجا منتشر کنم 
راستش یکی واسم چنتا کانال شعر فرستاد. رفتم. فاز شعر منو گرفت دیگه اینجوری شد :))))))

فرستادن دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی