. . . و تو قوی تر باش!

. . . و تو قوی تر باش!

سوگند به مهربانی
که مهربانی ست که می ماند
و دیگر هیچ!

دسته بندی نوشته ها
تازه ترین نوشته ها
تازه ترین دیدگاه ها

نا امیدی 1 - ناشناخته حالی دارم

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۲۲ ب.ظ

ذهنم درد می کند 

فکرم درد می کند 

انگار مدتی ست ذهنم از چیزهای جدید برای خود پیله ای بافته 

پیله ای تنگ 

مشت و لگد این روزهای جنینِ افکاری ناشناس بر دیوار ضمخت رحم ذهنم کلافه ام کرده،

دردش بماند

گویی میخواهد متولد شود 

و من نمی دانم که بگذارم بیاید یا که در خود نابودش کنم 

ناشناخته حالی دارم این روزها!

دیدگاه ها  (۱)

فکر های جدید همیشه هم بد نبوده ... یا حداقل ارزش یک امتحان رو داشته
پاسخ:
آره به خدا 
الان دارم امتحان می کنم 

فرستادن دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی