. . . و تو قوی تر باش!

. . . و تو قوی تر باش!

سوگند به مهربانی
که مهربانی ست که می ماند
و دیگر هیچ!

دسته بندی نوشته ها
تازه ترین نوشته ها
تازه ترین دیدگاه ها

لایک

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ

آقا من مشکل دارم. مردم من مشکل دارم. ایها الناس من مشکل دارم.

آیا این درست است که زیاد لایک خوردن واسه ما بشه ارزش؟ حالا مشکل من با ارزش شدنش نیست، مشکل اینه که آیا باید برای بیشتر لایک خوردن دست به هر کاری زد؟ با هر کسی ارتباط برقرار کرد؟ ومشکل من اینه که آیا صرفا به خاطر این که یه پست رو فردی از اد لیست ما میذاره باید لایکش کرد؟ آیا باید نخونده اون پستو لایک کرد؟

آقا اصلا لایک ینی چی؟ آیا می توان بدون اینکه یه پست رو خوند اونو لایکید، ینی دوسش داشت؟ میگن چرا پستامونو لایک نمی کنی. میگم اگه خوشم بیاد لایک می کنم. وقتی یه پستو لایک نمی کنم ینی دوسش نداشتم به همین سادگی.

 

به هرحال من مشکلمو نوشتم. میدونم خیلیا با این مشکل من مشکل دارن. خب طبیعیه همون جور که من مشکل دارم بقیه هم مشکل دارن دیگه. مسئله اینه که مشکلا باید بیان بشن وگرنه مث میخچه ی پا میمونن هی رشد می کنن و سفت تر میشن و دردشون بیشتر میشه بعد تنها راه درمان میشه جراحی. بعد جاش میمونه و شاید دوباره هم همونطوری بشه. آره بیان بشن بهتره. بهتره دیگه، نیست؟ البته اگه احترام هم رعایت بشه یه خرده باحالتر میشه. نمیشه؟؟؟

آقا اصلا مشکل ما اینه که مشکلامونو به هم نمیگیم. تمام! 

 

دیدگاه ها  (۲)

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۰ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
لایک *
پاسخ:
این الان از کدوم لایکا بود؟؟ اونی من ازش راضی ام یا اون یکی؟؟؟ 
http://jostoju.blog.ir/post/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%84%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85

مرتبطه و برای خوندن چیز بدی نیست ;)
امکان لینک گذاشتن نداشتم. با عرض پوزش.
پاسخ:
سپاس گزارم!

فرستادن دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی